فيديو  قناة الحياة  مصر  نجع حمادي  إخراج  المسيح  الأب مكاري يونان  الحن  الشياطين  صلاة  ضرب نار
هل أعجبك هذا الموضوع؟
نعم
752
لا
707
يمكنك المشاركة مرة واحدة فقط

23.01.10
28 - إجتماع صلاة عالمي بخصوص ضرب النار في نجع حمادي بمصر | EZ060028

إسلاميات دوت كوم - الأب مكاري يونان

Share |

مشاهدات 10479

تعليقات 8



تحميل ملفات
1 ملف

  1. Video Files

    تحميل الملف - عرض

تعليقات
8 تعليق

 شارك بتعليق 
  1. اسمع صلاتنا يارب ليس لاجلنا بل لاجل اسمك القدوس المبار استجب يارب

    Anonymous

  2. ربنا موجود ربنا يعزي اهالي الشهداء احنا هنفضل نصلي لربنا علشان يرفع عننا الكأس و يبعد عدو الخير عن اولاد الله و احنا الاقباط دمنا مش رخيص و ربنا هيدافع عننا فنحن نعيش عصر شهداء مره تانيه اجددنا عاشوا عصر الشهداء قبلنا و صمدوا و احنا كمان لازم هنصمد و هنعدي و هنعبر هذا العصر في دم مسيحنا الحي الهنا القوي يقدر يعزينا و سوف نسحق الشيطان تحت ارجلنا جميعا وكل نقطه دم هتصرخ و هتوصل لربنا الاقوة من الكل

    Anonymous

  3. شوكة الاسلام ستنكسر بصلاة شعب مصر وشعوب المسيح الاخرين والرب سيدوس رأس الحية صبرا قليلا ايها المؤمنين وكل عقل اقفلها الاسلام بتخاريفه التعبانة سيفتحها الرب يسوع وينورها بنور محبته وسلامه .والمسيحية ستسود بفضل الرب وايضا بخدمات الاخوة المستنيرين حتى ينطبق المثل القائل (وشهد شاهد من اهلها) . اناهيد

    Anonymous

  4. تم إصلاح الخلل ويمكنك رؤية وتحميل الملف

    Anonymous

  5. لماذا لا يفتح عندي الصلاة هذه . يومين وانا احاول مشاهدته ولكن بدون جدوى؟

    Anonymous

  6. الرب يسوع المسيح يصبر اهالي الشهداء وهو قادر ان يهدي الجناة نحو طريق الحق

    Anonymous

  7. the video is not working plz can you fix the link thank you so much.

    Anonymous

  8. ارحمنا ارحمنا ارحمنا... يارب ارعى شعبك كرحمتك يارب وليس كخطايا...ليس لنا ليس لنا لاننا غير مستحقين ولكن لمجد اسمك القدوس .. اسمع صراخ شعبك استجيب يارب اظهر مجدك ليعرف الكل انه لا اله غيرك مستحق كل المجد والكرامة والقوة والعظمة منذ الازل والى الابد امين.. امين.. امين.

    Anonymous

أضف تعليق
.الرجاء كتابة تعليقك هنا ببشكل واضح وسليم، تعليقك سوف ينشر مباشرة
أي تعلقات يوجد بها سب وقذف سوف تحذف فوراً